Εγγύηση Προιόντων


Θέματα παροχής Εγγύησης των εμπορευμάτων και τυχόν επιστροφών για οποιοδήποτε λόγο, καθορίζονται από τις εκάστοτε κείμενες διατάξεις των Ελληνικών Νόμων και των διατάξεων Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 «Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει Εγγύηση για πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της Εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτή». – (Ν2251/1994 & ΑΚ§559).

Η Εγγύηση των Κατασκευαστών, καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη ή ελλείψεις στη συσκευή ή στο λογισμικό. Οποιαδήποτε βλάβη προέρχεται από πτώση, υγρασία, αμέλεια, κακή μεταχείριση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα ή μη ενδεδειγμένη χρήση, αυτομάτως θέτει το προϊόν “Εκτός Εγγύησης” και η επισκευή του χρεώνεται.

Αν επιθυμείτε να προβάλλετε κάποια αξίωση, στα πλαίσια της περιορισμένης Εγγύησης που συνοδεύει κάθε προϊόν, θα πρέπει να απευθύνεστε απ’ ευθείας, στο αρμόδιοΤεχνικό Τμήμα του επίσημου Αντιπροσώπου ή εξουσιοδοτημένων σημείων Επισκευής.

Η εταιρία “ΚΟΜΠΟΔΕΜΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΕΠΕ” οφείλει, να παραδίδει όλα τα εμπορεύματα σε άριστη κατάσταση.

Οι Εγγυήσεις όλων των προϊόντων, τα οποία προορίζονται για την Ευρωπαϊκή Ένωση, υποχρεούνται να καλύπτονται από τους εκάστοτε επίσημους αντιπροσώπους.

Έαν για οποιοδήποτε λόγο έχετε πρόβλημα με την παροχή εγγύησης από τους επίσημους αντιπροσώπους μπορείτε να καλέσετε στο 1520 Γραμμή Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης καί να σας ενημερώσουν  για τα δικαιώματα σας.

Επιστροφές προϊόντων οι οποίες δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα, χρεώνονται στον αγοραστή (όπως έξοδα αποστολής, διακίνησης ή ελέγχου).